Kontoret i Aarhus

AFRY styrker sit kontor i Aarhus

31/08/2020

Vokseværk på AFRY’s kontor i Aarhus

Mandag den 31.august flytter AFRY’s industridivision fra Randers og ind på kontoret i Aarhus, hvor Byggeri og Anlæg i dag holder til. Flytningen sker som et led i at styrke samarbejdet yderligere på Food & Pharma-området, hvor AFRY er blandt nogle af de største aktører i Danmark og Norden.

Samtidig lukker AFRY sit kontor på Engelsholmvej i Randers.

Flytning som led i vækststrategi

”Food and Pharma-segmentet er et strategisk vigtigt forretningsområde i AFRY. Med flytningen får vi mulighed for at styrke vores interne samarbejde og levere integrerede rådgivningsydelser inden for netop dette segment,” siger Martin Venning Kjær, der er CEO | Business Unit Director for Byggeri.

Kontoret på Søren Frichs Vej i Aarhus har eksisteret siden 2008, og med indflytningen får i alt 110 medarbejdere deres faste dagligdag på kontoret.

”Vi ser det som en kæmpe fordel at sidde sammen fysisk. Vi har igennem længere tid fået opbygget en fælles portefølje af kunder og projekter, så det er naturligt, at vi yderligere styrker vores markedsposition og underbygger vores vækststrategi ved at flytte i fælles lokaler,” siger Paul Lange, der er Business Unit Director for Industri.

Yderligere information

AFRY i Danmark er opstået baggrund på af, at svenske ÅF har opkøbt en række danske virksomheder – herunder det tidligere Midtconsult i 2017, der i dag udgør byggeridivisionen.

I 2019 gik ÅF sammen med finske Pöyry og skiftede navn til AFRY. Virksomheden er i dag blandt Nordens største rådgivere inden for industri, infrastruktur og energi.

I dag har AFRY 570 medarbejdere i Danmark, der leverer rådgivningsydelser inden for bl.a. byggeri, energi og infrastruktur.

Vinni Jürgensen

Kommunikations- og tilbudschef

Paul Lange

Food & Pharma

Martin Kjær

CEO | Business Unit Director Byggeri
Aarhus_PaulLange_MartinKjær
På billedet ses Martin Venning Kjær og Paul Lange.