Flyttekasse_genrefoto

Flyttedag på AFRY’s kontor i Viby

AFRY samler alle Aarhus-medarbejdere på én lokation

Medio marts flytter medarbejderne på AFRY’s kontor i Viby ind til kollegerne på Søren Frichs Vej i Aabyhøj. Dermed lukker kontoret i Viby, og kolleger fra afdelingerne Energy, Transportation, Food og Buildings samt stabsfunktioner er fremover at finde under én og samme tagflade i Frichsparken i Aarhus.

Fysisk nærhed til kollegerne fremmer alt andet lige samarbejdet imellem dem, og det er med den ambition, at AFRY’s medarbejdere på kontorerne i Viby og Aabyhøj nu flytter sammen. Det sker på Søren Frichs Vej 34A i erhvervsområdet Frichsparken.

Siden oktober 2018 har kolleger fra AFRY’s forretningsenhed Energy haft til huse på Viby Ringvej 2B. De 25 kolleger på kontoret har på det seneste måtte deles om 16 skriveborde, og derfor ser de meget frem til at flytte ind på Søren Frichs Vej, bekræfter sektionschef i Energy, Bent Cramer.

”Vi har været meget tilfredse med lejemålet og faciliteterne i Viby, men vi ser meget frem til endelig at blive en del af et større fællesskab i Frichsparken. Vi ser meget frem til at komme tættere på de fælles funktioner som IT, Kommunikation og HR. Ikke mindst ser vi frem til et tættere samarbejde med AFRY’s øvrige afdelinger, da det vil tydeliggøre for os alle, hvad vi samlet rummer,” siger han.

Selve flytningen foregår i weekenden 11.-12. marts, og fra tirsdag 14. marts kan AFRY’s kunder besøge rådgivere fra AFRY’s Energy-team på Søren Frichs Vej 34A.

Se alle AFRY’s kontorer i Danmark her.

Vil du vide mere?

Bent Cramer - Section Manager, Energy

Bent Cramer

Section Manager, Energy (Denmark)

Kontakt Bent Cramer

Udfyld formularen, hvis du har en forespørgsel vedrørende salg. For andre forespørgsler kan du besøge vores kontorer- og kontaktsider.