Genrefoto af vand.

Mød AFRY på Spildevandsteknisk Forenings Årsmøde

08/06/2022

Verdensmål og spildevand på agendaen

AFRY er atter at finde med en stand, når Spildevandsteknisk Forening holder årsmøde. Det sker 17. juni på Mariagerfjord Renseanlæg.

Den danske spildevandsbranche er blandt de mest automatiserede i verden. Den er foran på point, når det gælder nedbringelse af emissioner, og FN’s 17 verdensmål for bæredygtig udvikling er pejlemærker for mange aktører i branchen.

”I AFRY er verdensmålene en indgroet del af vores globale strategi, så vi kan snakke med, når spildevandsbranchen fortæller om deres udfordringer og rådgive dem om, hvordan de kan tackle dem i tråd med målene,” fortæller Kasper B. Nielsen, der er Market Area Manager for Advanced Automation i AFRY i Danmark.

To verdensmål, branchen kan indfri
Han fremhæver to konkrete verdensmål, som spildevandsbranchen kan være med til at indfri:

”Verdensmål nummer 6 er lige til højrebenet. Det handler om Rent vand og sanitet, og her kan digitale løsninger til at sikre drikkevandskvaliteten være et middel mod målet.”

”Verdensmål nummer 13 handler om Klimaindsats, og det inkluderer energieffektive løsninger i spildevandsanlæg. Her kan digitale løsninger og moderne teknologi være med til at sænke energiforbruget, som typisk også vil resultere i bedre økonomi i anlægget.”

En uvildig samarbejdspartner
Men det er ikke kun verdensmål, AFRY er stærke i. Ingeniørkoncernen arbejder tværfagligt, og det betyder, at eksperterne ikke kun har kendskab til ét specifikt system eller brand.

”Vores eksperter kan rådgive om alle de kendte systemer – Siemens, ABB, Schneider, Omron og mange flere. Der gør os til en uvildig samarbejdspartner, der finder den bedste løsning til kunden – uanset hvilket navn, der står på bagsiden af komponenten. Derudover har vi adgang til et netværk af 17.000 kolleger verden over, der mestrer alle ingeniørdiscipliner. Vi kan rådgive om alt lige fra beton og konstruktion af spildevandsanlæg til lysdesign og tekniske installationer,” siger Kasper B. Nielsen, der selv er at finde på AFRY’s stand på årsmødet.

Find AFRY på stand 210 i telt 2 ved indgangen fra parkeringspladsen.

Mød os på STF årsmøde 2022

Kasper B. Nielsen - Market Area Manager, Advanced Automation (Denmark)

Kasper B. Nielsen

Market Area Manager, Advanced Automation (Denmark)

Kontakt Kasper B. Nielsen

AFRY forpligter sig til at beskytte dit privatliv og dine personoplysninger. Vi behandler personoplysninger i overensstemmelse med gældende love, forskrifter og vores privatlivspolitik.

Kim Rude Holm - National Sales Engineer, Advanced Automation (Denmark)

Kim Rude Holm

National Sales Engineer, Advanced Automation (Denmark)

Kontakt Kim Rude Holm