ÅF - en av Sveriges populäraste arbetsgivare

tors, 22/03/2018 - 13:35 CET

I Universums årliga undersökning FöretagsBarometern är ÅF den femte mest populära arbetsgivaren bland civilingenjörsstudenter.

När Sveriges studenter röstar fram sina drömarbetsgivare placerar ÅF sig i topp bland de mest attraktiva arbetsgivarna. Det visar Universums årliga undersökning FöretagsBarometern, som besvarats av över 22 000 svenska studenter från 33 universitet och högskolor.

Årets resultat visar att ÅF är den femte mest populära arbetsgivaren bland civilingenjörsstudenter och kniper priset som branschbäst.

”Det är mycket hedrande att vi placerar oss så högt upp på listorna över civilingenjörsstudenter. Den starka attraktionskraft som ÅF har uppnått under senare år beror helt och hållet på alla våra fantastiska medarbetare som tillsammans bygger vårt starka varumärke och gör ÅF till en drömarbetsgivare för många.” säger Marta Tiberg, Head of Communication and Brand på ÅF.

Läs mer här

ÅF är ett ingenjörs- och designföretag med verksamhet inom energi, industri och infrastruktur. Vi skapar hållbara lösningar för kommande generationer genom att förena människor och teknik. Vår bas är i Europa och våra affärer och kunder finns över hela världen.

ÅF – Making Future.

Viktoria Leigard, presschef ÅF +46 70 342 96 30