ÅF inbjuder till presskonferens 8 maj 10.00

mån, 05/08/2006 - 10:31
Regulatory
ÅF inbjuder till presskonferens 8 maj 10.00För mer information:Viktor Svensson, Informationschef                    08-657 12 01/ 070-657 20 26ÅF inbjuder till press- och analytikerkonferens med anledning av idag annonserat förvärv av Benima från Teleca. Se separat pressmeddelande om förvärvet på ÅFs hemsida; www.afconsult.com Presskonferensen hålls klockan 10.00 idag den 8 maj på Operaterassen i Stockholm.  Adressen till Operaterrassen är: OperaterrasssenKarl den XII torg 4111 STOCKHOLM  Presskonferensen går även att följa "live" via länk, som återfinns på: www.financialhearings.comÅF är ett ledande teknikkonsultföretag med kunskap som vilar på hundraårig erfarenhet. Vi erbjuder kvalificerade tjänster och lösningar för industrins processer, för infrastrukturella projekt och vid utvecklingen av produkter och IT-system. Vi är även en ledande aktör inom kontroll och besiktning. ÅF har idag 3500 medarbetare. Vår bas finns i Europa, men vår verksamhet och våra kunder finns i hela världen.Attachment: Pressmeddelande (PDF)Text version / Internet version / Print / Close