ÅF lanserar ett nytt studentprogram, ÅF Future Talent

tis, 13/10/2015 - 16:31 CEST

Sök till ÅF Future Talent! Programmet ger dig möjligheten att utföra ditt examensarbete hos oss, skapa dig ett professionellt nätverk och bli en ÅF ambassadör.

ÅF Future Talent är ett utbildnings- och nätverksprogram som äger rum i Stockholm, Göteborg och Lund. Programmet pågår under tre studieterminer med start under ditt fjärde år på universitetet. Under första terminen kommer du att vid fem tillfällen få lära känna ÅF och vår verksamhet, skapa dig ett nätverk och bli tilldelad en mentor från ÅF. Andra terminen kommer du att få engagera dig och lära dig hur vi arbetar med vårt employer brand som ÅF-ambassadör på din skola. Tredje och sista terminen utför du ditt examensarbete hos oss på ÅF.

Programmet startar i början på 2016 och ansökningsperioden är öppen från 8 oktober till 20 november.

Du kan hitta mer information om programmet och ansökningsprocessen på www.afconsult.com/futuretalent

För mer information kontakta Eva Fiskáare, eva.fiskaare@afconsult.com

På ÅF tror vi på nytänkande och utveckling, då gamla tankebanor sällan bryter ny mark. Varje dag upplever vi hur mer än 7500 unika medarbetare världen över samarbetar för att skapa framgång för våra kunder. Tillsammans skapar vi en mångfald som hjälper oss att nå vår fulla potential. Var vill du vara i framtiden?

Related images