ÅF - Ledningsbyte i division System

tis, 01/25/2005 - 09:03
Regulatory
ÅF - Ledningsbyte i division SystemFör mer information:Jonas Wiström, VD                                            08-657 11 15/ 070-608 12 20    Viktor Svensson, Informationschef                    08-657 12 01/ 070-657 20 26Matz Axelsson lämnar per i dag sin befattning som chef för ÅFs division System. Beslutet är taget i samråd med VD och koncernchef Jonas Wiström.  Jonas Wiström blir t.f divisionschef för System. Rekryteringsprocessen efter en ny ordinarie divisionschef är samtidigt igångsatt.   AB Ångpanneföreningen Informationsavdelningen Pressmeddelandet kan även laddas ner från medföljande länk: ÅF är ett ledande tekniskt konsultföretag. Vi kombinerar avancerat IT- och ingenjörskunnande inom områdena energi, miljö, massa, papper och kontroll, i utvecklingen av industriella system och produkter samt vid utformningen av installationer och infrateknik. ÅFs 2 750 medarbetare återfinns på ett 50-tal orter i Sverige och i ett tiotal andra europeiska länder.Attachment: PressmeddelandeText version / Internet version / Print / Close