Inbjudan till Presskonferens med Sergey Bubka

mån, 04/02/2008 - 10:20 CET
För mer information: Viktor Svensson, Informationschef 070-657 20 26 Teknikkonsultföretaget ÅF hälsar media välkommen till en presskonferens med en av friidrottshistoriens största världsstjärnor och numera Senior Vice President i Internationella friidrottsförbundet (IAAF); Sergey Bubka.
Presskonferensen handlar om en stor svensk friidrottssatsning och äger rum tisdagen den 5 februari kl 12:00 på ÅFs huvudkontor på Fleminggatan 7 i Stockholm. Förutom Sergey Bubka finns ÅFs VD, Jonas Wiström på plats, samt Sveriges friidrottsstjärna Susanna Kallur som är anställd på ÅFs informationsavdelning sedan den 1 januari 2007.
Hjärtligt välkommen ! Informationsavdelningen AB Ångpanneföreningen ÅF är ett ledande teknikkonsultföretag med kunskap som vilar på hundraårig erfarenhet. Vi erbjuder kvalificerade tjänster och lösningar för industrins processer, för infrastrukturella projekt och vid utvecklingen av produkter och IT-system. Vi är även en ledande aktör inom kontroll och besiktning. ÅF har idag närmare 4 000 medarbetare. Vår bas finns i Europa, men vår verksamhet och våra kunder finns i hela världen.