Red Dot Awards

Efterklang vinder to Red Dot Awards 2022

Bedste Brand & Communication Design 2022

Endnu en gang bliver AFRY's lyddesignere i Efterklang anerkendt for innovativ og kreativ brug af lyddesign og audio branding. Denne gang for projekterne The Yale Audio Experience og Vasakronans Arena Sergel. Begge projekter belønnes med en Red Dot Award i disciplinen Brand & Communication Design 2022.

Red Dot Design Award er en af de største designkonkurrencer i verden. I tre disipliner indsender konkurrenter produkter, kommunikationsprojekter, koncepter, prototyper eller brands i håb om at vinde en Red Dot – en internationalt anerkendt designpris.

"Vi er meget stolte over Red Dot-udmærkelsen for vores kreative arbejde. Det er den mest eftertragtede pris for fremtrædende design, og vi ser frem til at fejre tildelingen sammen med vores kunder," siger Martin Hallberg, Creative Director i Efterklang - part of AFRY.

Vinderne er udvalgt af en ekspertjury, og projekterne bliver præsenteret på Red Dot Gala i Berlin 28. oktober.

Se videoer nedenfor om de to prisvindende projekter.

The Yale Audio Experience
Arena Sergel

Vil du vide mere om de prisvindende projekter?

Martin Hallberg - Creative Director, Efterklang

Martin Hallberg

Creative Director, Efterklang

Kontakt Martin Hallberg

Udfyld formularen, hvis du har en forespørgsel vedrørende salg. For andre forespørgsler kan du besøge vores kontorer- og kontaktsider.