Transportation

Ny chef for Transportation i AFRY

01/12/2021
Poul Windfeld
Poul Windfeld, ny Business Unit Manager for forretningsenheden Transportation i AFRY i Danmark fra 1. januar 2022.

Ny chef for Transportation i AFRY

Fra 1. januar 2022 overtager Poul Windfeld jobbet som Business Unit Manager for forretningsenheden Transportation i AFRY i Danmark. Han erstatter Kenneth Habo, som fortsætter i en anden stilling i koncernen.

Vej, tunnel, jernbane og ITS er nogle af kerneområderne i den danske forretningsenhed Transportation, der er en del af Infrastruktur-divisionen i AFRY-koncernen. Den danske enhed tæller knap 80 kolleger fordelt på kontorer i Herlev og Aarhus, som dagligt rådgiver kunder som blandt andre Vejdirektoratet og BaneDanmark om infrastrukturløsninger.

Ved årsskiftet 2021-2022 overlader Kenneth Habo efter eget ønske jobbet som Business Unit Manager for Transportation til Poul Windfeld, der i dag er sektionschef for Road & Civil Structure i samme forretningsenhed. Poul Windfeld kom til AFRY i 2018 efter en årrække i hhv. NNE og Niras, hvor hans faglige fokus var på veje og broer.

”Jeg glæder mig til at komme i gang med arbejdet, som fortsætter i tæt makkerskab med Kenneth,” siger Poul Windfeld og fremhæver, at en af AFRY’s styrker netop er de interne udviklingsmuligheder, hvor man kan bringe sine kompetencer i spil i forskellige roller i organisationen.

Som ny Business Unit Manager for Transportation indtræder Poul Windfeld i AFRY’s danske landeledelse.

Kenneth Habo tiltræder samtidig en nyoprettet stilling som Market Area Manager med fokus på samarbejde og salg på tværs af de danske sektioner i Transportation. Han vil desuden fokusere på sit faglige favoritområde: M&E (Mechanical & Electrical).

Vil du vide mere?

Kenneth Habo - Market Area Manager, Transportation (Denmark)

Kenneth Habo

Market Area Manager, Transportation (Denmark)

Kontakt Kenneth Habo

AFRY forpligter sig til at beskytte dit privatliv og dine personoplysninger. Vi behandler personoplysninger i overensstemmelse med gældende love, forskrifter og vores privatlivspolitik.

Poul Windfeld - Business Unit Manager, Transportation (Denmark)

Poul Windfeld

Business Unit Manager, Transportation (Denmark)

Kontakt Poul Windfeld